top of page

"Kdo umí ‒ umí, kdo neumí...

... učí!" Fakt, nebo kousavé studentské rčení?

Minimálně podle dotazníků spokojenosti mých kurzistů to tak není, ale věřte jim, když vyplněním formuláře vychytrale podmiňuju zisk certifikátu ;)

To úsloví bych z vlastní zkušenosti modifikovala na absolutní verš: "Kdo učí, ten se učí!" Já už se vám při přípravě hodin dověděla takových zajímavých věcí!!

K lektorování Copywritingu (nejen) pro online a sociální média v Grafii mě přivedlo víc věcí:

  • pocit, že už mám za deset let PRáce nějaké to know-how, které by mohl někdo ocenit

  • tvůrčí ego, které se potřebuje projevovat

  • možné skrytě poděděné pedagogické vlohy

  • zkušenosti s vedením česko-německých workshopů (www.knoflik.org)

  • řada kafí s Janou Brabcovou, kdy ze mě tu synopsi, metody a cíle nakonec přecijen dostala

  • ... a taky tenhle blog a vaše povzbudivé reakce, za které moc děkuju!

A jaké fígle jsem se sama přiučila?

  1. Buďte struční. V tomhle příspěvku jsem před publikací vymazala polovinu slovní vaty ;)

  2. Opakování matka moudrosti. Proto si přečtěte znovu moje starší články k tiskovým zprávám, mluvení v rádiu nebo třeba jak skvěle prezentovat.

  3. Dejte si na web reference. Dělá to dobrý dojem na vaše zákazníky a vy si zvednete sebevědomí :)

  4. Aktuální trendy na Instagramu: inspirativní článek, z kterého čerpám pro přípravu navazujícího školení Copywriting II.

  5. S čím v e-mail marketingu pomůže copywriting: Dobře napsaný text ovlivní doručitelnost newsletteru, snížuje míru odhlášení a buduje vztah s vašimi zákazníky. Jak na to, mi poradila Kateřina Fischerová na webu Copykiller

Svým kurzistům na závěr doporučuju i tyhle knížky a blogy:

Featued Posts 
Recent Posts 
AUTOR BLOGU:
Mirka Veselá
bottom of page